starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Novell 3 ~Du och jag~

Kategori: Allmänt

Åh... neej rose!! skriker jag!! jag tar snabbt upp min mobil och ringer till Nellie!
-HJÄLP ROSE HAR FASTNAT I EN TAGGTRÅD PÅ STRANDEN KOM FORT!!! skriker jag och lägger på.
Nellie, Anna och hela rubbet kom på 5 min medans jag försökte hjälpa Rose.. vi klippte bort taggtråden och hjälpte rose vi körde hem rose i transporten och sen direkt till djursjukhuset.. Vi lämnade rose till veterinären och de fick sy och tvätta hon fick stanna på djursjukhuset för att hon hade tappat så mkt blod så vi siste inte om hon skulle klara sig!!
-De är mitt fel!!! MITT FEL!! skriker jag
-Nej de är de inte!! jag skulle inte ha sagt att du skulle hoppa säger Anna.
En vecka senare så var de ridlektion igen.. rose var inte tillbaka än inget visste hur de var med henne utom Anna som inte ville berätta något alla var ledsna!
-Nej men nu får ni fan ta o rycka upp er!! säger strängdt Anna
-Men Men.. säger alla
-Nu ska vi ha ridlektion! säger Anna
-Hm.. Becka du får ta... Angel de lilla ponnyn. säger Anna
-Okej då! säger Becka
*går och hämtar Angel*
Hela lektionen gick super.


Förlåt för tråkig novell men är trött hoppas ni gilla den ändå <3

Kommentarer

  • tilde darkforest säger:

    haha becka passar nog bättre på en liten ponny än en stor friser ;D

    2013-09-21 | 08:34:02
  • Kate Seaheart säger:

    Jättebra ändå =D

    2013-09-21 | 21:00:24

Kommentera inlägget här: