starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Novell 2 ~Du och jag~

Kategori: Allmänt

Rose springer fortare och fortare längre och längre bort kommer hon! Jag hinner inte reagera ingen annan heller alla bara står och gapare.. De är då jag börjar reagera ja ställer mig snabbt upp på bena men de är då jag känner hur ont i nacken, ryggen och bena sviker mig jag ramlar duns rätt på rumpan!
-ajj!!! hämta Rose!! kvider jag
och alla börjar springa och leta, ingen hittar Rose hon värkar gått upp i rök.
-Vi måste hitta henne!! skriker jag!!
-Men Becka du är skadad. säger anna
-De skiter jag i! säger jag. och ställer mig upp trots smärtan i ryggen bena och nacken.
Men jag springer trots att bena sladdrar. De får inte fort men de går.
Jag springer in i skogen, jag springer och skriker tills jag får blod smak i munnen.
-ROSE!? ROSE!!!!!!? VART E DUI!!!!!!? skriker jag !
*Gnägg*
-......Rose... är... du...?
*Gnägg*
-Åhh Rose!!!!!!!! Neeej vad har du gjort? :( jag måste skaffa hjälp säger jag


Kort jag vet men har inte så mkt tid just nu hoppas den var bra endå :) <3

Kommentarer

  • tilde darkforest säger:

    Bra gjort hoppas hon klarar dig....;D

    2013-09-16 | 22:30:10
  • Astrid Gladebell säger:

    Vad bra :) hoppas du gör fler c:

    2013-09-18 | 14:10:14
  • Kate Seaheart säger:

    Ojoj!!! Stackars Rose!! Hoppas hon klarar sig. Novellen är superduperduper bra!!!!!!

    2013-09-19 | 14:12:47
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: