starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Hejsan hojsan

Kategori: Allmänt

De känns bättre nu jag vet inte varför men de gör de !! Men iaf på höst lovet ska jag o min kompis Tuva ( Daisy Flowerroad ) till stockholm tsm !! Så jag kommer någ inte va inne den veckan så ni inte tror jag slutat för de kommer jag inte ! Men iaf jag vill att Tilde Darkforest och Kate Seaheart hjälper mig med klubben om ni vill alltså! då får ni ta hand om event och allt! De skulle va väldigt snällt <3 Aja kmr en elr två bilder sen ses !!! <3

Kommentarer

  • tildegurkan säger:

    klart jag hjälper till, kmr sakna dig så jävla mycke när du är borta!!! <3

    Svar: Kommer sakna dej med !!!!!! <3
    Felicia Daisy Flowerpie

    2013-09-10 | 21:12:50
  • Kate Seaheart säger:

    Själklart ska jag ställa upp:) Vänner ställer ju upp för varann:) Ha det gött i Stockholm. Kmr sakna dig

    Svar: Kmr sakna dej med !!!
    Felicia Daisy Flowerpie

    2013-09-11 | 16:57:42
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: