starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Hej......

Kategori: Allmänt

Hej... nu har jag haft event med klubben och tävlat med kompisar och sååå... Men nu ska jag avsluta och tagga en ny dag av skit hat och bitch blickar.... Jag orkar inte mer snart... Vi ter var bästisar.. nu är vi två kvar.. Du har fått 4 chanser.. Men nu är de över... allt skylls på mig... Men jag har iaf min bästis tuva kvar <3 Men.... jag hatar mobbing skit snack och folk som bara ljuger och allt de har samlats i en enda människa... :(

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Okej...bra att du har een bästis kvar iaf....:/ Försöka igga alla blickar mm. Jag var mobbad i början p.g.a. att jag inte kom från Sverige. I trean när jag fick glasögon blev jag lite mobbad ett tag. Blev kallad ''Glasögonormen''. Skitschysst liksom.

    Svar: Stackare :(
    Felicia Daisy Flowerpie

    2013-09-10 | 14:27:09
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu
  • Astrid Gladebell säger:

    Iaf daisy måste erkänna en sak... jag är 8 år och har glasögon å har alltid blivitt mobbad å alla skrattade åt mig i skolan :'( Hoppas du förstår...

    2013-09-18 | 14:09:19
  • Jennifer säger:

    Hej Felicia... Du klagade på att jag la ut sånna här inlägg..? Varför gjorde du det själv? Allt är löst nu så..?

    2013-09-28 | 17:41:22
    Bloggadress: http://starstablelifeee.se

Kommentera inlägget här: