starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Novell 3 ~Sagan utan slut~

Kategori: Allmänt

-Jaa!! säger Diamond
- :D
Ett litet tag efter stötter Rose ihop med Shadow
-Oj hej! Säger jag
-Hejsan säger Shadow
-Vad heter du ? säger jag
-Shadow durrå? säger Shadow
.-Rose.. säger jag
-Fint namn. :) säger Shadow
-Jag ska gå till min kille följer du med? frågar jag
-Kille ? Vem är de? frågar Shadow
-Han heter Diamond... Säger jag
-Okej visst säger Shadow
-Hej! Diamond!! De här är min nya kompis Shadow.. Säger jag
-Aah hej! säger Diamond.
-Hej ! säger Shadow
Efter 2 månader
-AAJ!!! skriker jag
-Vad är de Rose..?! säger Diamond
-Fölet!!! skriker jag
-Nu"!? :O  säger Diamond
-ja nu!!!! skriker jag
Vi gick till ett bra ställe.. och fölet kom..
-Aww titta Diamond!! titta vad söt den är ♥ säger jag
-Aa.. säger diamond
1 vecka senare
-Diamond..........? säger jag
-Ja vad är de? frågar Diamond
-Jag har gjort en hemsk grej...... säger jag
 
 

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Hmm...kanske inte riktigt som vårt rollande men superbra ändås:) Du e riktigt duktig;D

    2013-10-07 | 15:37:52
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu
  • Emelie silverland säger:

    Hihi bra :) menar du superdiamond asså min häst Diamond :) eller?

    2013-10-15 | 20:40:34

Kommentera inlägget här: