starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Novell 2 ~Sagan utan slut~

Kategori: Allmänt

Två dagar senare..
-Hej Diamond...... säger jag
-Hej! har de hänt ngt ? säger Diamond
-Nä...typ.. men du..? säger jag
-Ja..? -Gillar du belle ? frågar jag
-Jag........ jag gillar er båda... säger Diamond
-Okej.... Men...Säger jag
Då kom belle 
-Hej! vad pratar ni om då? frågar belle
-Jo asså jag gillar er båda.... säger Diamond
-Okej.. Men jag vet!! säger Belle
-Vadå? säger jag och Diamond
-Diamond får välja vem han tkr är snällast och så.. vi kan typ tävla! säger Belle
-Ja... de går väl elr diamond ? säger jag 
-Visst. säger diamond 
Två veckor senare 
-Jag kan inte välja..... säger Diamond.
-Jag vet.Vi kan ställa oss framför dig och så snurrar du runt och blundar och på den du står mot blir de. säger belle 
-Okej!! säger jag och Diamond
Diamond snurrar och går framåt han hamna på mig
-Jaaaa!! skriker jag 
-Nej!!! :( säger belle och springer iväg
-De blev Rose. Vart ska belle? säger Diamond
Jag och Daimond blev tsm och belle blev arg på oss.. Tiden gick.... 
4 månader senare 
-Diamond......? säger jag 
-Ja? vad är de? säger Diamond 
-Vill du........ skaffa föl med mig...? frågar jag tveksamt 
 
 

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Oj, det gick fort att få ut nästa:) Jättebra novell du gjort av vår rollning:)

    2013-10-06 | 15:25:32
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: