starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Ny Novell! vild hästarna Med Kate Seaheart/Shadow Astrid gladebell/Belle Amanda Darksmith/Diamond Jag/Rose ~Sagan utan slut~

Kategori: Allmänt

Jag vaknade tidigt på morgonen de var kallt men solen lyste.. Jag frös.. Jag gick bort från trädet jag leggat under och börjar gå för att äta lite.. Jag ser mig inte för och krockar med Diamond.
-Hej! Vem är du? Frågar Diamond
-Hej.. jag heter jag.. 
-Fint jag heter Diamond
-Aha..!! Säger jag
-Ska vi äta tsm ? frågar Diamond
-Visst! säger jag
-Vem är de där? säger jag
-De är belle.. Diamond
-Aha... säger jag.. 
Efter ungefär två månader så fråga jag Diamond..
-Du..... jag typ... gillar dig... säger jag
- :O jag gillar dig med.. säger Dimond
Senareså går jag och pratar med belle
-Du? säger Belle
-Ja? vad är de? säger jag
-Jag gillar Diamond så ge fan i honom.. Om du rör han då jävlar.. säger belle

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Superbra:)

    2013-10-05 | 11:36:32
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu
  • Astrid Gladebell säger:

    Jo seriöst?!, när jag läste slutet sa jag ba: Fan va dålig hon borde göra en ny, HÅLL DIG BORTA FRÅN EMELIE SILVERLAND, belle hälsar: HÅLL DIG BORTA FRÅN DAIMOND!!!, HAN E MIIIIN!!!!!!!!!, jahopp så går de nu har du fått henne att gråta också nu får jag bara ha angel -_-

    2013-10-05 | 14:45:24
  • Kate Seaheart säger:

    Astrid, seriöst? Det där var jävligt lågt, ok? Måste du va så jävla omogen ibland???

    2013-10-06 | 16:03:20
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: