starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Yeeey !! <3 :*

Kategori: Allmänt

Hejsvej nu har ja inte skrivit på två dagar sry men ja har inte orkat !! :/ Men nu ska ja skiva ett inlägg om va ja gjort o så men en sak är så JÄVLA TRÅKIGT  när nån kommenterar massa taskiga kommentarar o onödiga grejer nu kan ni ju inte se de eftersom ja mst se de först o så ja vill ju inte publecera de...  Jaja.. asså ja jag har vart me kompisar både på irl o på ss ! Ja de som hänt idag är att ja har badat o ridit o vart med min kompis Elin hon är as rolig o snäll o väldigt konstig <3 :D så har så har jag nyss ätit tacos mums ;) o så nu ska ja va me min bästiz på ss om hon inte har loggat ut.. :S jaja hon är as snäll o cool ! Men så ska ja göra lite uppdrag o försöka fixa lite bilder till bloggen hm... ja nu har ja väll inget annat o skriva om men ja..  ska väll gå o hämta en liten kisse bebis :DD Så ses :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: