starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Hej !! Blandis (Lite om mig själv oxå)

Kategori: Allmänt

Sorry för igår när jag skrev de två senaste inläggen de blev nåt fel de skulle egentligen va två bilder ! Men jaja! Ja Jag tänkte berätta lite om mig själv! Jag ÄLSKAR hästar har själv 4 egna hästar då Jennifer typ är skötare på en av dem som heter Elektra ! O jag är 13 år! De kommer upp några bilder idag ! Men jag har tänkt att skriva vad ja ska göra idag då! Först så ska jag blogga lite o köra lite Starstable o sen så ska jag hänga lite me kompisar både irl o på starstable!! Jaja som jag sa kommer fler bilder snart ! Jag hoppas jag snart får komma in i GÅD (Gyllenåsarnas dal) Men jahop... Ja juste jag kan inte se mina kompisar irl när de är inne de är som om vi spelar i två olika världar =( Men jajaja... Ja vi ses !! Dela gärna bloggen ! O gå gärna in på min andra blogg Blondiecutiie.blogg.se Puss ! //Felicia =) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: