starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Del 1.Emmy och Spirith

Kategori: Allmänt

Emmy: Mamma mamma !!?? snälla får ja vara me på dehär sommar ridlägret ? snälla ?
Mamma: Men Emmy du rider ju på ridskolan!!
Emmy: Men de är ju ingen ridskola på sommaren!!
Mamma:Men vad kostar de då ?
Emmy: 2 000 kr... snälla mamma de skulle betyda as mkt !!!
Mamma: oj vad mkt dina rid lektoner kostar tillräckligt mkt !!!!!
Emmy: snälla mamma!!??
*pling pling*
Mamma: jag och pappa får tänka på saken...
*tar upp mobilen*
Sms: Hej emmy kom hem till mig fort !! NU!! //Mathilda
Emmy: okej jag går hem till mathilda en stund !
*går ut*
Emmy: De är snart sommarlov !! gud vad härligt!! tänk o ha en egen häst !! Men herregud nu pratar ja med mig själv igen xD
*Knackar på hos mathilda*
Mathilda: Hej emmy !!! kom skynda !!!
Emmy: Hej !!! okej okej
*går in på matildas rum*
Mathilda:JAG SKA FLYTTA !!!!!
Emmy: VA??!!! Skojar du !!??
Mathilda: Nejjj!! fast de är inte långt bort de är bara utanför stan.. först blev ja jätte arg men sen lovade mamma och pappa mig en HÄST :D :D :D
Emmy: VA!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: