starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Tjoo!

Kategori: Allmänt

Hej !!! Nu e jag så GLAD !!! jag berättade ju att min katt Mimmie o hennes bejbisar var bort o så men när jag o min kompis red irl så kmr en liten kattunge springande på vägen ! och de var en av katt ungarna ! Jag o min kompis slängde oss av hästarna för att hämta bebbisen som heter Melanie hon e 13 veckor o jätte mager :( men hon mår iaf bra!! Nu e de 2 bebbisar kvar.. o katt mamman som vi mst hitta !! DE MÅSTE BARA MÅSTE LEVA :( <33

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Hej:-) Gu va kul! Hoppas resten lever men inte för att jag tror på det, men det sägs ju att katter har nio liv. Lycka till med sökandet;-)

    2013-08-17 | 09:34:26
    Bloggadress: http://kateseaheart.blogo.nu

Kommentera inlägget här: