starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Mellan..

Kategori: Allmänt

Hej ! ja... hur ska jag säga ? jo jag har en vän mindre i vän listan :/ :( men jaja nu ska jag va med min kompis Amanda :D de ska bli kul vi rollar väl som vi alltid gör :D och jag ÄLSKAR verkligen ponnisarna jag ska ha en xD ;D men aja jag fick två dagar gratis sr av GAME MASTER VENDELA för att fixa ett bugg :) men de e bara två dagar men endå :D så var jag i grupp med henne o så e jag kompis med henne :D nu kmr jag inte på nåt mer ses !! :D + jag saknar dej Kate vi har inte varit inne samtidigt på länge ! D: <3

Kommentarer

  • Astrid Gladebell säger:

    Så ledsen för det jag sa förut! Snälla kan vi bli vänner igen? Kram på dig från Astrid Gladebell! :) :-(

    2013-08-18 | 17:38:05
  • Kate Seaheart säger:

    Trist med en vän mindre...! Saknar dig med så jävla mycke. Jag har nu fått tillgång till GÅD:-) I <3 U

    2013-08-18 | 20:57:22
    Bloggadress: http://kateseaheart.blogo.nu

Kommentera inlägget här: