starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Lyckligast i världen ! Nästan..

Kategori: Allmänt

Nu har ja massor o berätta !! Jag älskar alla som följer min blogg !! skicka gärna post !! kanske du får bli me på bild som kmr upp på bloggen !! :) Jag tänkte börja en typ dagens kläder elr vad man ska kalla de !! elr ? aja !! nu e vi vänner igen jag, astrid o amanda.. förutom ja o emily :/ Min katt irl som betyder allt för mej har försvunnit.. hon hade katt ungar oxå de e oxå försvunna.. jag saknar dem så jävla mkt !! gråter fan irl nu :´´( ;`´( Nu till roligare saker.. jag o min bästa kompis ska åka till Liseberg nu på tisdag !! De ska bli super kul !!! O så ska min häst kanske ha föl :*D längtar !!! lägger kanske upp nån bild på mej ! kommentera om jag ska göra de !! o jag älskar när ni kmr fram till mej o säger att ni läser min blogg !! :D Hm.. eh.. usch..!!! Min hund fes !!!!!!! Jäkla fis hund xD HAHA !! O jag gjorde ett collage o blev rätt så nöjd !! Men tkr ni jag ska fortsätta med berättelsen ? de var en som skrev att den va dålig men nu vet ja vem de är.... Kmr inte på nåt mer o skriva just nu men.. ha de bra !! o kolla min blogg ofta !!!!!!!!!!!!!!!! Ses puss puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: