starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

hej!

Kategori: Allmänt

Hej!!!! Jag har varit sjuk irl idag o så men mår lite bättre nu. men Jag orkar inte vill bara dö... Jag vaknar varje morron o vill bara försvinna.. Blekna bort till ingenting.. varför alltid jag? Jag tog smällen för dej... Men kmr jag någonsin få något tillbaks? Nu pallar jag mer.. Jag har blivit mobbad hela mitt liv.. Jag svalde de o låsades som ingenting fortsatte bli mobbad.. Men nu är de slut med de!! jag kmr ALDRIG låta nån mobba mig elr någon annan!!!!!! Jag har blivit sårad! Men sen gick vi inte i samma klass längre o då blev du kompis med min kompis o börja snacka skit om mig där!! Men sen blev du taskig mot henne med.. O så... Mmmm... :(

Kommentarer

  • tildegurkan säger:

    tråååkigt haar också varit mobbad hela livet i alla fall sen jag började i skolan klarar det bra hittills, de har väl blivit bättre... men vet att dem pratar skit när jag inte är mee men börja i sjuan nu fick nya vänner hoppas det löser sig för dig mee :'D

    2013-08-29 | 05:43:25
  • Kate Seaheart säger:

    Trist när folk snackar skit om en bakom ryggen-.- Har också blivit mobbad ibland. Inte kul:Z

    2013-08-30 | 10:37:04
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: