starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Allt möjligt !!! :)

Kategori: Allmänt

Heej !! joo.. igår var ja ju på liseberg o de var as kul !!! men iaf när jag åkte upp svinget så när vi skulle hoppa ur o gå där ifrån så hade den där eh.. vad heter de?? säkerhetsgrejsimosen fastnat -_- jag satt fast i 15 minuter :o !!!! o sååå.. men mmm idag hoppas jag o få bli sr igen !!! men jag har fortfarande svårt o välja hm.. rosa elr lila till min friser Rose ! KOMMENTERA !!! ROSA elr LILA ? jag gillar o blogga men ibland så känns de som om ingen tittar :/ inte så många kommentarer o så :/ Förutom min underbara frändis Kate Seaheart <3 ;) Hade de bra nu alla frändisar !!!! :D <3 xD

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Tack för berömmet:-) Du är aldrig dålig du heller. Helkul med Liseberg:-) Modig du är som vågar åka Uppsvinget. Jag vågar iaf inte åka den. Jag håller mig till Balder;-)Trist att säkerhetsbältet elr vad det nu heter faatna=-O Hehe lessen att jag garva lite. Min kusin vill att nästa år när vi åker till Liseberg att jag ska åka antingen SpinRock, Uppsvinget elr Atmosfear med honom. Usch mår redan illa. Detta är skrivet 22:21 den 14/8

    2013-08-14 | 22:22:18
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu
  • Kate Seaheart säger:

    Jag tycker Rosa skulle passa Rose UTMÄRKT:))

    2013-08-15 | 09:07:13
    Bloggadress: http://kateseaheart.bloggo.nu
  • Astrid Gladebell säger:

    Daisy du är bara bäst!!!!! :-) Du är den bästa bloggaren i hela världen tycker jag!!! Älskar dig som vän (Om vi nu är vänner fortfarande)

    Svar: astrid de e klart att vi e vänner !! :D <3
    Felicia Daisy Flowerpie

    2013-08-17 | 08:08:05

Kommentera inlägget här: