starstablelifeee.blogg.se

Hej ! Jag heter Felicia o på starstable Daisy Flowerpie ! Följ gärna min blogg ses <3

Allt mellan himmel o jord

Kategori: Allmänt

Hejsvejs !! idag e jag med min kompis och imorrn e de sista sommarlovs dagen :/ aja längtar redan till nästa sommarlov !! :D vi har 4 hästar irl :D o imorse när jag skulle ge hästarna mat så räkna ja hästarn o kom fram till 5 hästar xD Jag gnuggade mig i ögonen o räknade om igen ! fast kom fortfarande bara fram till 5 :O då har min gamla ponny som jag hade när jag va typ 6 år rymt hem till oss !! :o hon e typ 23 år nu men fortfarande pigg o glad liten shettis :D men jag börjar fan e mej undra nu :) xD Hur kan jag få så jävla många tittare utan att ens typ göra reklam för bloggen? :o :p delar ni den ? :D upp mot 100 stycken !! :O ni kanske inte tkr de e mkt men jag tkr de e as mkt !!! :D eh.. jag glömmer alltid något !!! tkr ni jag borde göra nån tävling elr nåt ? :) i såna fall kmr vinnaren få typ bli... vad heter de? jag kmr iaf skriva om hon/han har en blogg o vad jag tkr o så :D så kommentera om du vill va med ! jag skriver om tävlingen senare ! minst 8 stycken mst va med annars blir de inte av !! puss på er görkorna <3

Kommentarer

  • Kate Seaheart säger:

    Haha busig Shettis:-) Jättegood idea med en tävling:-)
    Kramis<3

    2013-08-19 | 12:39:16
    Bloggadress: http://kateseaheart.blogo.nu

Kommentera inlägget här: